loading...
دانلود آهنگ جدید | مـوزیک نــود و هــشتـیـا
مهدی بهرامی بازدید : 21 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام دلم تنگه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام دلم تنگه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

 

————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Moghadam – Delam Tange

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Moghadam – Delam Tange

———————————–

متن آهنگ مهدی مقدم به نام دلم تنگه

کاشکی که امشب یادم بیفتی

امروز اصلا هیچی نگفتی

نمیدونم ازم چی دیدی 

نمیدونم باز چی شنیدی

امروز اصلا محل نذاشتی

احساسم گفت دوسم نداشتی

با این نگاهی که تو کردی

همش میگم برنمیگردی

وای دلم تنگه دلم برات تنگه

چرا با من قهری مگه دوسم نداری

تو میتونی عشقو تو.دل من بیاری

حال منو کاشکی بودی و میدیدی

کاشکی روی اشکام دست میکشیدی

نگو از من تو بریدی نگو از من بدی دیدی

وای دلم تنگه دلم برات تنگه

چرا با من قهری مگه دوسم نداری

تو میتونی عشقو تو دل من بیاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 253
  • بازدید کلی : 2,583